Hoge klantwaardering voor beleving, kwaliteit en service

Groei en ontwikkeling is het centrale thema van de dienstverlening van Oei voor Groei. Hierin is leren een continu proces. Daarin is het belangrijk om goed te kunnen luisteren. Luisteren naar jezelf, naar je klanten en naar je omgeving. Natuurlijk geldt dit ook voor ons. Daarom wordt er jaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd.

De resultaten van het klanttevredeheidsonderzoek 2013 stemmen tevreden met hoge waarderingen voor beleving (9.0), kwaliteit (8.8), prijs (8.0) en service (9.2). Bijna alle respondenten geven aan Oei voor Groei te willen aanbevelen aan anderen (8.5 waarschijnlijkheid).

Wat opvalt in de toelichting is dat de persoonsgerichte aandacht en de verbinding van theoretische kaders met analytische kracht en praktische aanpak zeer gewaardeerd wordt. Waarbij de genoemde resultaten variëren van effectiever werken met meer inspiratie en plezier tot volledige reïntegratie na een burn-out.

De top-5 interessegebieden van de respondenten centreren rond het vergroten van professioneel en persoonlijk leiderschap. Met als belangrijkste subthema’s: Communicatie, interactie en gedrag; Stresshantering; Timemanagement en Talentontwikkeling.

Aanvullend op bestaande dienstverlening is er vraag naar coaching, advies en sparren op afroep. Hierop inspelend zal er binnenkort  een soort van ‚strippenkaart’ worden aangeboden.

Kortom, Oei voor Groei is zeer content met de waardering van zijn dienstverlening. Streven is dit hoge niveau vast te houden en waar nodig te verbeteren. Door te blijven luisteren naar bestaande en potentiële cliënten en het creëren van een excellente klantbeleving.

Wil jij nog een ervaring en/of suggestie delen? Laat het weten!

Lees hier wat anderen over Oei voor Groei schrijven

Geef een reactie