Ruim 97% waardeert dienstverlening met goed of uitstekend. Werkgeluk een topissue!

De resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek 2016 – begin dit jaar uitgezet – zijn bekend. Met trots en dank aan de 43 respondenten hierbij een samenvatting van de belangrijkste conclusies:
 
Hoe waardeer je mijn dienstverlening?
Mijn dienstverlening wordt door ruim 97% van de respondenten met een goed of zelfs uitstekend beoordeeld. Met mooie waarderingscijfers op zowel beleving (8.8), kwaliteit (8.8) en service (8.6). Ook over prijs (7.9) en locatie (8.6) zijn de respondenten meer dan tevreden.

KTV 2016-dienstverlening

Beleving 
40,48% 
17
57,14% 
24
0,00% 
0
0,00% 
0
0,00% 
0
2,38% 
1
42
4,41
Kwaliteit 
42,86% 
18
54,76% 
23
2,38% 
1
0,00% 
0
0,00% 
0
0,00% 
0
42
4,40
Prijs 
2,38% 
1
28,57% 
12
4,76% 
2
0,00% 
0
0,00% 
0
64,29% 
27
42
3,93
Service 
30,95% 
13
66,67% 
28
2,38% 
1
0,00% 
0
0,00% 
0
0,00% 
0
42
4,29
Locatie 
33,33% 
14
54,76% 
23
7,14% 
3
0,00% 
0
0,00% 
0
4,76% 
2
42
4,28

Hoe waarschijnlijk is het dat je mij zult aanbevelen aan een vriend of collega?

Ruim 88% van de respondenten geven een cijfer van 8 of hoger (gemiddeld 8.8) als waarschijnlijkheid dat ze mij zullen aanbevelen aan anderen.

“Han, wat jou goed maakt is dat je tegelijk heel leidend en dienstbaar kunt zijn aan de groep. Je bent er, faciliteert, maar zorgt er steeds voor dat het niet over jou gaat. Dat vind ik heel knap.” Richtsje Samplonius, Programmamanager Informatievoorziening / CIO at Veiligheidsregio Utrecht

“Een intelligente coach, die goed kan schakelen en meebewegen, zonder het lonkend perspectief uit het oog te verliezen.”

KTV 2016 - aanbevelen

Welke dienst(en) is (zijn) op korte termijn mogelijk interessant voor jou?

De top-5 van de respondenten die aangegeven hebben mogelijk interesse te hebben::

  1. Persoonlijkheidstest (bijv. ODC-meting)
  2. Teamcoaching & Teamanalyse
  3. Coaching/advies/sparren op afroep (“strippenkaart”)
  4. Persoonlijk coachtraject
  5. Workshop

KTV 2016- KT behoefte

Welk thema spreekt je aan, bijv. voor een te organiseren inspiratieworkshop of training? 

De resultaten – samen met de mooie aanbevelingen die ik regelmatig ontvang – stemmen mij zeer tevreden en geven mij de motivatie om vol energie door te gaan om organisaties en hun mensen een betekenisvol en lonkend perspectief te bieden. En de dienstverlening nog beter op de behoeften aan te laten sluiten…

 >>Kennismaken en geïnspireerd worden? Kom naar de inspiratieworkshop WerkGeluk op  17 februari.
>>Ter viering van de mooie resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek en om een ieder zijn/haar werkgeluk wil vergroten te motiveren bied ik t/m 17 februari een persoonlijke ODC-meting aan met 15% korting*. 
 
 *Vermeld bij aanmelding de actiecode: ODC15%. Deze actie geldt alleen voor nieuwe klanten van Oei voor Groei.
 
 

Geef een reactie